Brands for Climate – 1st Virtual Summit

26/11/2020 - 14:00 - 17:30

Brands for Climate to pierwsza konferencja dla dyrektorów marketingu, brand managerów i agencji reklamowych, którzy wierzą, że trzeba budować najlepsze marki na świecie i dla świata. „Jesteśmy w czasach “post-purpose”, co oznacza, że skończył się już czas wielkich słów – a zaczął czas działań. I to pilnych.”

W pierwszej konferencji przeprowadzonej w formie Virtual Summit wzięło udział 10 prelegentów z kraju i ze świata oraz ponad 530 uczestników!

Nasi słuchacze mogli zapoznać się z trzema blogami tematycznymi: #OUR HOME IS BURNING, #PLAYING FOR THE PLANET i #BE THE CHANGE, w których to znaleźli odpowiedzi na pytania:

  • Dlaczego angażowanie się w działania na rzecz klimatu to dziś element obowiązkowy dla marek?
  • Jak wpisać „sustainability” w strategię marki?
  • Jak budować skuteczne strategie marek, które będą realizowały zarówno cele finansowe jak i społeczne?
  • Jak robią to najlepsze marki z Polski i ze świata?
  • Jak możemy skalować rozwiązania, lepiej współpracować?
  • Jak i kiedy budować skuteczne partnerstwa w walce o klimat?
  • Jak marki powinny mówić o zmianach klimatycznych by Polacy ich słuchali i podejmowali działania?

#OUR HOME IS BURNING

#Welcome Speech, Mark Dekan, Ringier Axel Springer Polska

 

#Open Speech – skończył się czas wielkich słów, a zaczął czas działań, Olga Korolec, Ringier Axel Springer Polska, Kamil Wyszkowski UN Global Compact Network Poland

 

#Preserving our planet, Alexandra Cousteau, Keynote Speaker

 

#Climate Change: Ewolucja czy Rewolucja, czyli jak w ciągu 10 lat zmieniło się podejście Polaków do kwestii ekologii?, Alicja Cybulska, Havas Media Poland

 

#PLAYING FOR THE PLANET #People and Planet positive, Agata Czachórska, IKEA

 

#Garnier Green Beauty – jak globalna marka kosmetyczna działa dla natury lokalnie, Adam Nitecki, Katarzyna Chaber – Osińska, L’Oréal Polska

 

#BE THE CHANGE #Activism:Opportunities and Challenges for Brands, Fiorenza Plinio, Cannes Lion

 

#Action Print – to nie jest plastikowa butelka. Komunikuj wartości by zmienić zachowania Polaków, Bartek Brach, brightlight

 

#Go green – jak produkować oszczędzając i nie szkodząc planecie?, Kacper Sawicki, Papaya Films

 

Comments are closed.